Bohater, który w jednej chwili traci niemal wszystko, spotyka tajemniczą kobietę. W efekcie trafia do świata pełnego komicznych sytuacji i napięć. Błyskotliwy scenariusz, niesamowita energia aktorów oraz perfekcyjna reżyseria splatają się tu w nieprzewidywalną opowieść. Tutaj każdy ruch staje się zarówno zabawnym żartem, jak i zaskakującym zwrotem akcji!
W spektaklu „Pic na wodę” główny bohater – Igor Galiński – w jednej chwili traci wszystko: władzę, pozycję i rodzinę. Gdy jego świat legł w gruzach, niespodziewane spotkanie z tajemniczą kobietą staje się początkiem szalonej i nieprzewidywalnej przygody, pełnej emocji, flirtu i ryzykownych decyzji.
To wyjątkowe przedstawienie przyciąga nie tylko błyskotliwym scenariuszem, lecz także znakomitymi kreacjami aktorskimi. Pełna pasji, humoru i perfekcyjnego wyczucia komedia sprawia, że widzowie śmieją się do łez i z zapartym tchem śledzą kolejne tajemnice.
Nie zastanawiaj się — po prostu przyjdź. W końcu ten się śmieje, kto dobrze wie, że nic nie dzieje się przez przypadek… albo że wszystko to jeden wielki pic na wodę!
Obsada:
Szymon Bobrowski
Marieta Żukowska / Marta Ścisłowicz
Anna Karczmarczyk
Jędrzej Hycnar / Filip Gurłacz
Maciej Wierzbicki / Andrzej Kłak
Reżyseria: Jakub Przebindowski
Prawa autorskie Autora w/w sztuki reprezentuje MARTA FLUVIA, theatrical Literary Agency, www.martafluvia.com – c/o AGENCJA
Bohater, który w jednej chwili traci niemal wszystko, spotyka tajemniczą kobietę. W efekcie trafia do świata pełnego komicznych sytuacji i napięć. Błyskotliwy scenariusz, niesamowita energia aktorów oraz perfekcyjna reżyseria splatają się tu w nieprzewidywalną opowieść. Tutaj każdy ruch staje się zarówno zabawnym żartem, jak i zaskakującym zwrotem akcji!
W spektaklu „Pic na wodę” główny bohater – Igor Galiński – w jednej chwili traci wszystko: władzę, pozycję i rodzinę. Gdy jego świat legł w gruzach, niespodziewane spotkanie z tajemniczą kobietą staje się początkiem szalonej i nieprzewidywalnej przygody, pełnej emocji, flirtu i ryzykownych decyzji.
To wyjątkowe przedstawienie przyciąga nie tylko błyskotliwym scenariuszem, lecz także znakomitymi kreacjami aktorskimi. Pełna pasji, humoru i perfekcyjnego wyczucia komedia sprawia, że widzowie śmieją się do łez i z zapartym tchem śledzą kolejne tajemnice.
Nie zastanawiaj się — po prostu przyjdź. W końcu ten się śmieje, kto dobrze wie, że nic nie dzieje się przez przypadek… albo że wszystko to jeden wielki pic na wodę!
Obsada:
Szymon Bobrowski
Marieta Żukowska / Marta Ścisłowicz
Anna Karczmarczyk
Jędrzej Hycnar / Filip Gurłacz
Maciej Wierzbicki / Andrzej Kłak
Reżyseria: Jakub Przebindowski
Prawa autorskie Autora w/w sztuki reprezentuje MARTA FLUVIA, theatrical Literary Agency, www.martafluvia.com – c/o AGENCJA
Bohater, który w jednej chwili traci niemal wszystko, spotyka tajemniczą kobietę. W efekcie trafia do świata pełnego komicznych sytuacji i napięć. Błyskotliwy scenariusz, niesamowita energia aktorów oraz perfekcyjna reżyseria splatają się tu w nieprzewidywalną opowieść. Tutaj każdy ruch staje się zarówno zabawnym żartem, jak i zaskakującym zwrotem akcji!
W spektaklu „Pic na wodę” główny bohater – Igor Galiński – w jednej chwili traci wszystko: władzę, pozycję i rodzinę. Gdy jego świat legł w gruzach, niespodziewane spotkanie z tajemniczą kobietą staje się początkiem szalonej i nieprzewidywalnej przygody, pełnej emocji, flirtu i ryzykownych decyzji.
To wyjątkowe przedstawienie przyciąga nie tylko błyskotliwym scenariuszem, lecz także znakomitymi kreacjami aktorskimi. Pełna pasji, humoru i perfekcyjnego wyczucia komedia sprawia, że widzowie śmieją się do łez i z zapartym tchem śledzą kolejne tajemnice.
Nie zastanawiaj się — po prostu przyjdź. W końcu ten się śmieje, kto dobrze wie, że nic nie dzieje się przez przypadek… albo że wszystko to jeden wielki pic na wodę!
Obsada:
Szymon Bobrowski
Marieta Żukowska / Marta Ścisłowicz
Anna Karczmarczyk
Jędrzej Hycnar / Filip Gurłacz
Maciej Wierzbicki / Andrzej Kłak
Reżyseria: Jakub Przebindowski
Prawa autorskie Autora w/w sztuki reprezentuje MARTA FLUVIA, theatrical Literary Agency, www.martafluvia.com – c/o AGENCJA
Bohater, który w jednej chwili traci niemal wszystko, spotyka tajemniczą kobietę. W efekcie trafia do świata pełnego komicznych sytuacji i napięć. Błyskotliwy scenariusz, niesamowita energia aktorów oraz perfekcyjna reżyseria splatają się tu w nieprzewidywalną opowieść. Tutaj każdy ruch staje się zarówno zabawnym żartem, jak i zaskakującym zwrotem akcji!
W spektaklu „Pic na wodę” główny bohater – Igor Galiński – w jednej chwili traci wszystko: władzę, pozycję i rodzinę. Gdy jego świat legł w gruzach, niespodziewane spotkanie z tajemniczą kobietą staje się początkiem szalonej i nieprzewidywalnej przygody, pełnej emocji, flirtu i ryzykownych decyzji.
To wyjątkowe przedstawienie przyciąga nie tylko błyskotliwym scenariuszem, lecz także znakomitymi kreacjami aktorskimi. Pełna pasji, humoru i perfekcyjnego wyczucia komedia sprawia, że widzowie śmieją się do łez i z zapartym tchem śledzą kolejne tajemnice.
Nie zastanawiaj się — po prostu przyjdź. W końcu ten się śmieje, kto dobrze wie, że nic nie dzieje się przez przypadek… albo że wszystko to jeden wielki pic na wodę!
Obsada:
Szymon Bobrowski
Marieta Żukowska / Marta Ścisłowicz
Anna Karczmarczyk
Jędrzej Hycnar / Filip Gurłacz
Maciej Wierzbicki / Andrzej Kłak
Reżyseria: Jakub Przebindowski
Prawa autorskie Autora w/w sztuki reprezentuje MARTA FLUVIA, theatrical Literary Agency, www.martafluvia.com – c/o AGENCJA
W trzeciej części komediowego hitu „Teściowie” ponownie spotykamy się z rodziną, która tym razem zjeżdża się do spokojnego ośrodka na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, na którą zapraszają Małgorzatę wraz z przyjaciółką, psychoterapeutką Grażyną. Na spotkaniu pojawia się również były mąż Małgorzaty, Andrzej, który przylatuje specjalnie z Australii – i tym razem nie jest sam. Atmosfera spotkania szybko wymyka się spod kontroli, a dawne konflikty i nowe romanse prowadzą do nieoczekiwanych konsekwencji – tym razem z udziałem lokalnej policji!
„Teściowie 3” to film, który pokaże, że nawet chrzciny mogą zamienić się w pole rodzinnych bitew, a zdrada nie dzieli tak mocno jak… święty sakrament!
W trzeciej części komediowego hitu „Teściowie” ponownie spotykamy się z rodziną, która tym razem zjeżdża się do spokojnego ośrodka na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, na którą zapraszają Małgorzatę wraz z przyjaciółką, psychoterapeutką Grażyną. Na spotkaniu pojawia się również były mąż Małgorzaty, Andrzej, który przylatuje specjalnie z Australii – i tym razem nie jest sam. Atmosfera spotkania szybko wymyka się spod kontroli, a dawne konflikty i nowe romanse prowadzą do nieoczekiwanych konsekwencji – tym razem z udziałem lokalnej policji!
„Teściowie 3” to film, który pokaże, że nawet chrzciny mogą zamienić się w pole rodzinnych bitew, a zdrada nie dzieli tak mocno jak… święty sakrament!
François i Carla zdają się mieć wszystko – miłość, rodzinę, stabilizację. Ale jak długo można ukrywać przed sobą niewygodne prawdy? Kiedy sekrety zaczynają wychodzić na jaw, idealny obraz zaczyna pękać, a Ty zostajesz wciągnięty w grę pełną komicznych, lecz także bolesnych zawirowań.
Znakomita obsada, w tym m.in. Renata Dancewicz i Piotr Polk, prowadzą widzów przez historię pełną ironii i zaskoczeń, balansując między śmiechem a wzruszeniem. Reżyser Adam Sajnuk umiejętnie odkrywa przed widzami kruchość ludzkich relacji, pokazując, jak cienka jest granica między miłością a kłamstwem.
Obsada:
Renata Dancewicz, Piotr Polk, Justyna Fabisiak, Cezary Łukaszewicz / Michał Rolnicki / Maciej Maciejewski
Autor: Jade-Rose Parker
Tłumaczenie: Irma Helt
Reżyseria: Adam Sajnuk
François i Carla zdają się mieć wszystko – miłość, rodzinę, stabilizację. Ale jak długo można ukrywać przed sobą niewygodne prawdy? Kiedy sekrety zaczynają wychodzić na jaw, idealny obraz zaczyna pękać, a Ty zostajesz wciągnięty w grę pełną komicznych, lecz także bolesnych zawirowań.
Znakomita obsada, w tym m.in. Renata Dancewicz i Piotr Polk, prowadzą widzów przez historię pełną ironii i zaskoczeń, balansując między śmiechem a wzruszeniem. Reżyser Adam Sajnuk umiejętnie odkrywa przed widzami kruchość ludzkich relacji, pokazując, jak cienka jest granica między miłością a kłamstwem.
Obsada:
Renata Dancewicz, Piotr Polk, Justyna Fabisiak, Cezary Łukaszewicz / Michał Rolnicki / Maciej Maciejewski
Autor: Jade-Rose Parker
Tłumaczenie: Irma Helt
Reżyseria: Adam Sajnuk
„Franz Kafka” – długo oczekiwana, międzynarodowa produkcja w reżyserii
wielokrotnie nagradzanej Agnieszki Holland („Zielona granica”, „W ciemności”) – to
nie tylko portret literackiej ikony XX wieku, która nieprzerwanie inspiruje artystów i
fascynuje kolejne pokolenia. To opowieść o wrażliwym człowieku, którego lęki i
dylematy mocno rezonują z dzisiejszym młodym pokoleniem. Reżyserka podąża
śladami swojego bohatera, budując z najważniejszych momentów jego życia
niezwykłą mozaikę.
„Kafkę odkryłam jeszcze w liceum. Wkrótce stał się dla mnie jednym z
najważniejszych i najbardziej inspirujących pisarzy. Ze swą potrójną tożsamością,
autoironią i totalną wrażliwością, był dla mnie jakby podziwianym bratem, którym
trzeba się opiekować, bo mimo siły jest bardzo kruchy” – Agnieszka Holland,
reżyserka.
Franz Kafka – młody człowiek uwięziony w koszmarze biurokratycznej codzienności,
przypominającej dzisiejszą rzeczywistość pracowników wielkich korporacji. Wegetarianin
z wyboru – zanim stało się to powszechne. Syn despotycznego ojca uwikłany w kruche
relacje z kobietami. Pogrążony w egzystencjalnym kryzysie na długo przed tym, kiedy
samotność stała się efektem ubocznym mediów społecznościowych. Niezrozumiany,
pełen lęków, uciekał w świat ironii, absurdu i wyobraźni, tworząc dzieła, które uczyniły go
jednym z najwybitniejszych pisarzy XX wieku.
„Franz Kafka” – długo oczekiwana, międzynarodowa produkcja w reżyserii
wielokrotnie nagradzanej Agnieszki Holland („Zielona granica”, „W ciemności”) – to
nie tylko portret literackiej ikony XX wieku, która nieprzerwanie inspiruje artystów i
fascynuje kolejne pokolenia. To opowieść o wrażliwym człowieku, którego lęki i
dylematy mocno rezonują z dzisiejszym młodym pokoleniem. Reżyserka podąża
śladami swojego bohatera, budując z najważniejszych momentów jego życia
niezwykłą mozaikę.
„Kafkę odkryłam jeszcze w liceum. Wkrótce stał się dla mnie jednym z
najważniejszych i najbardziej inspirujących pisarzy. Ze swą potrójną tożsamością,
autoironią i totalną wrażliwością, był dla mnie jakby podziwianym bratem, którym
trzeba się opiekować, bo mimo siły jest bardzo kruchy” – Agnieszka Holland,
reżyserka.
Franz Kafka – młody człowiek uwięziony w koszmarze biurokratycznej codzienności,
przypominającej dzisiejszą rzeczywistość pracowników wielkich korporacji. Wegetarianin
z wyboru – zanim stało się to powszechne. Syn despotycznego ojca uwikłany w kruche
relacje z kobietami. Pogrążony w egzystencjalnym kryzysie na długo przed tym, kiedy
samotność stała się efektem ubocznym mediów społecznościowych. Niezrozumiany,
pełen lęków, uciekał w świat ironii, absurdu i wyobraźni, tworząc dzieła, które uczyniły go
jednym z najwybitniejszych pisarzy XX wieku.
François i Carla zdają się mieć wszystko – miłość, rodzinę, stabilizację. Ale jak długo można ukrywać przed sobą niewygodne prawdy? Kiedy sekrety zaczynają wychodzić na jaw, idealny obraz zaczyna pękać, a Ty zostajesz wciągnięty w grę pełną komicznych, lecz także bolesnych zawirowań.
Znakomita obsada, w tym m.in. Renata Dancewicz i Piotr Polk, prowadzą widzów przez historię pełną ironii i zaskoczeń, balansując między śmiechem a wzruszeniem. Reżyser Adam Sajnuk umiejętnie odkrywa przed widzami kruchość ludzkich relacji, pokazując, jak cienka jest granica między miłością a kłamstwem.
Obsada:
Renata Dancewicz, Piotr Polk, Justyna Fabisiak, Cezary Łukaszewicz / Michał Rolnicki / Maciej Maciejewski
Autor: Jade-Rose Parker
Tłumaczenie: Irma Helt
Reżyseria: Adam Sajnuk
François i Carla zdają się mieć wszystko – miłość, rodzinę, stabilizację. Ale jak długo można ukrywać przed sobą niewygodne prawdy? Kiedy sekrety zaczynają wychodzić na jaw, idealny obraz zaczyna pękać, a Ty zostajesz wciągnięty w grę pełną komicznych, lecz także bolesnych zawirowań.
Znakomita obsada, w tym m.in. Renata Dancewicz i Piotr Polk, prowadzą widzów przez historię pełną ironii i zaskoczeń, balansując między śmiechem a wzruszeniem. Reżyser Adam Sajnuk umiejętnie odkrywa przed widzami kruchość ludzkich relacji, pokazując, jak cienka jest granica między miłością a kłamstwem.
Obsada:
Renata Dancewicz, Piotr Polk, Justyna Fabisiak, Cezary Łukaszewicz / Michał Rolnicki / Maciej Maciejewski
Autor: Jade-Rose Parker
Tłumaczenie: Irma Helt
Reżyseria: Adam Sajnuk
Przygotuj się na wieczór pełen śmiechu i nieoczekiwanych zwrotów akcji! Główny bohater cierpi na nietypowy problem – mówi dokładnie to, co myśli o innych ludziach, bez cenzury. „Bez hamulców” to rewelacyjna komedia autorstwa Laurenta Baffie, znanego z przebojowej „Nerwicy natręctw”.
Główny bohater ma jeden problem – nie potrafi powstrzymać się przed powiedzeniem tego, co mu ślina na język przyniesie. Aby poradzić sobie z tą przypadłością, decyduje się na wizytę w klinice psychiatrycznej. Na miejscu okazuje się, że lekarze, którzy mają mu pomóc, sami potrzebują wsparcia. Nasz bohater postanawia więc wziąć sprawy w swoje ręce i pomóc im na swój sposób - bez hamulców.
Komedia w reżyserii Artura Barcisia, który także wciela się w główną rolę, to gwarancja porządnej dawki śmiechu i niezapomnianych chwil. Nie przegap tej komediowej uczty!
Przygotuj się na wieczór pełen śmiechu i nieoczekiwanych zwrotów akcji! Główny bohater cierpi na nietypowy problem – mówi dokładnie to, co myśli o innych ludziach, bez cenzury. „Bez hamulców” to rewelacyjna komedia autorstwa Laurenta Baffie, znanego z przebojowej „Nerwicy natręctw”.
Główny bohater ma jeden problem – nie potrafi powstrzymać się przed powiedzeniem tego, co mu ślina na język przyniesie. Aby poradzić sobie z tą przypadłością, decyduje się na wizytę w klinice psychiatrycznej. Na miejscu okazuje się, że lekarze, którzy mają mu pomóc, sami potrzebują wsparcia. Nasz bohater postanawia więc wziąć sprawy w swoje ręce i pomóc im na swój sposób - bez hamulców.
Komedia w reżyserii Artura Barcisia, który także wciela się w główną rolę, to gwarancja porządnej dawki śmiechu i niezapomnianych chwil. Nie przegap tej komediowej uczty!
W trzeciej części komediowego hitu „Teściowie” ponownie spotykamy się z rodziną, która tym razem zjeżdża się do spokojnego ośrodka na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, na którą zapraszają Małgorzatę wraz z przyjaciółką, psychoterapeutką Grażyną. Na spotkaniu pojawia się również były mąż Małgorzaty, Andrzej, który przylatuje specjalnie z Australii – i tym razem nie jest sam. Atmosfera spotkania szybko wymyka się spod kontroli, a dawne konflikty i nowe romanse prowadzą do nieoczekiwanych konsekwencji – tym razem z udziałem lokalnej policji!
„Teściowie 3” to film, który pokaże, że nawet chrzciny mogą zamienić się w pole rodzinnych bitew, a zdrada nie dzieli tak mocno jak… święty sakrament!
W trzeciej części komediowego hitu „Teściowie” ponownie spotykamy się z rodziną, która tym razem zjeżdża się do spokojnego ośrodka na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, na którą zapraszają Małgorzatę wraz z przyjaciółką, psychoterapeutką Grażyną. Na spotkaniu pojawia się również były mąż Małgorzaty, Andrzej, który przylatuje specjalnie z Australii – i tym razem nie jest sam. Atmosfera spotkania szybko wymyka się spod kontroli, a dawne konflikty i nowe romanse prowadzą do nieoczekiwanych konsekwencji – tym razem z udziałem lokalnej policji!
„Teściowie 3” to film, który pokaże, że nawet chrzciny mogą zamienić się w pole rodzinnych bitew, a zdrada nie dzieli tak mocno jak… święty sakrament!
Przygotuj się na wieczór pełen śmiechu i nieoczekiwanych zwrotów akcji! Główny bohater cierpi na nietypowy problem – mówi dokładnie to, co myśli o innych ludziach, bez cenzury. „Bez hamulców” to rewelacyjna komedia autorstwa Laurenta Baffie, znanego z przebojowej „Nerwicy natręctw”.
Główny bohater ma jeden problem – nie potrafi powstrzymać się przed powiedzeniem tego, co mu ślina na język przyniesie. Aby poradzić sobie z tą przypadłością, decyduje się na wizytę w klinice psychiatrycznej. Na miejscu okazuje się, że lekarze, którzy mają mu pomóc, sami potrzebują wsparcia. Nasz bohater postanawia więc wziąć sprawy w swoje ręce i pomóc im na swój sposób - bez hamulców.
Komedia w reżyserii Artura Barcisia, który także wciela się w główną rolę, to gwarancja porządnej dawki śmiechu i niezapomnianych chwil. Nie przegap tej komediowej uczty!
Przygotuj się na wieczór pełen śmiechu i nieoczekiwanych zwrotów akcji! Główny bohater cierpi na nietypowy problem – mówi dokładnie to, co myśli o innych ludziach, bez cenzury. „Bez hamulców” to rewelacyjna komedia autorstwa Laurenta Baffie, znanego z przebojowej „Nerwicy natręctw”.
Główny bohater ma jeden problem – nie potrafi powstrzymać się przed powiedzeniem tego, co mu ślina na język przyniesie. Aby poradzić sobie z tą przypadłością, decyduje się na wizytę w klinice psychiatrycznej. Na miejscu okazuje się, że lekarze, którzy mają mu pomóc, sami potrzebują wsparcia. Nasz bohater postanawia więc wziąć sprawy w swoje ręce i pomóc im na swój sposób - bez hamulców.
Komedia w reżyserii Artura Barcisia, który także wciela się w główną rolę, to gwarancja porządnej dawki śmiechu i niezapomnianych chwil. Nie przegap tej komediowej uczty!
Ekspert od monitoringu Harry Caul (w tej roli Gene Hackman) zostaje zatrudniony do śledzenia młodej pary, którą nagrywa podczas spaceru po zatłoczonym Union Square w San Francisco. Podczas odsłuchiwania nagrań nabiera podejrzeń, że zarejestrowana rozmowa ujawnia tajemniczy spisek.
Harry uznawany jest za eksperta w swoim zawodzie. Obsesyjnie jednak obawia się podsłuchu i dlatego trzyma się na uboczu, oddzielając interesy od życia osobistego. Jest do tego stopnia na tym punkcie przewrażliwiony, że na wszelkie sposoby broni dostępu do swojej prywatności.
W tym roku mija 50 lat od powstania arcydzieła Francisa Forda Coppoli. Utrzymana w konwencji thrillera “Rozmowa” zadaje pytanie dotyczące władzy, moralnej odpowiedzialności a także skutków postępującego rozwoju technologicznego. Została zrealizowana dwa lata po “Ojcu chrzestnym”. Reżyser zwykł mówić, że film o Vito Corleone zrealizował tylko po to, by mieć środki na nakręcenie właśnie filmu o Harrym Caulu. Finansowy i artystyczny sukces opowieści o mafijnej rodzinie spowodował, że Coppola mógł ziścić swój wymarzony projekt. “Rozmowa” jest filmem, który mimo swojego uniwersalnego i ponadczasowego przesłania, wpisuje się w panującą wówczas w Stanach Zjednoczonych atmosferę wywołaną aferą Watergate. Tym filmem Coppola potwierdził swój status jednego z najciekawszych twórców lat 70., którego twórczość łączy w sobie cechy kina amerykańskiego i europejskiego. Za swój film otrzymał pierwszą w swojej karierze Złotą Palmę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes (drugą odbierze 5 lat później za “Czas apokalipsy”). Jest jednym z dziewięciu reżyserów, którzy dwukrotnie otrzymali najwyższe canneńskie wyróżnienie.
Byłem przerażony rozmiarami i możliwościami szpiegostwa przy użyciu urządzeń elektronicznych, kiedy przed sześciu laty rozpoczynałem realizację “Rozmowy”. Zdałem sobie sprawę, że specjalista od tego rodzaju podsłuchu musi być człowiekiem specjalnego gatunku, czymś więcej, niż zwykłym detektywem posługującym się nowoczesną techniką i wydało mi się fascynujące zagłębić się w jego psychikę i doświadczenia.
Ekspert od monitoringu Harry Caul (w tej roli Gene Hackman) zostaje zatrudniony do śledzenia młodej pary, którą nagrywa podczas spaceru po zatłoczonym Union Square w San Francisco. Podczas odsłuchiwania nagrań nabiera podejrzeń, że zarejestrowana rozmowa ujawnia tajemniczy spisek.
Harry uznawany jest za eksperta w swoim zawodzie. Obsesyjnie jednak obawia się podsłuchu i dlatego trzyma się na uboczu, oddzielając interesy od życia osobistego. Jest do tego stopnia na tym punkcie przewrażliwiony, że na wszelkie sposoby broni dostępu do swojej prywatności.
W tym roku mija 50 lat od powstania arcydzieła Francisa Forda Coppoli. Utrzymana w konwencji thrillera “Rozmowa” zadaje pytanie dotyczące władzy, moralnej odpowiedzialności a także skutków postępującego rozwoju technologicznego. Została zrealizowana dwa lata po “Ojcu chrzestnym”. Reżyser zwykł mówić, że film o Vito Corleone zrealizował tylko po to, by mieć środki na nakręcenie właśnie filmu o Harrym Caulu. Finansowy i artystyczny sukces opowieści o mafijnej rodzinie spowodował, że Coppola mógł ziścić swój wymarzony projekt. “Rozmowa” jest filmem, który mimo swojego uniwersalnego i ponadczasowego przesłania, wpisuje się w panującą wówczas w Stanach Zjednoczonych atmosferę wywołaną aferą Watergate. Tym filmem Coppola potwierdził swój status jednego z najciekawszych twórców lat 70., którego twórczość łączy w sobie cechy kina amerykańskiego i europejskiego. Za swój film otrzymał pierwszą w swojej karierze Złotą Palmę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes (drugą odbierze 5 lat później za “Czas apokalipsy”). Jest jednym z dziewięciu reżyserów, którzy dwukrotnie otrzymali najwyższe canneńskie wyróżnienie.
Byłem przerażony rozmiarami i możliwościami szpiegostwa przy użyciu urządzeń elektronicznych, kiedy przed sześciu laty rozpoczynałem realizację “Rozmowy”. Zdałem sobie sprawę, że specjalista od tego rodzaju podsłuchu musi być człowiekiem specjalnego gatunku, czymś więcej, niż zwykłym detektywem posługującym się nowoczesną techniką i wydało mi się fascynujące zagłębić się w jego psychikę i doświadczenia.
Kinowy hit na deskach teatru. „Dobrze się kłamie” to astronomicznie zabawny spektakl o skomplikowanych relacjach międzyludzkich. Kto z przyjaciół ma najwięcej do ukrycia?
Kto spośród przyjaciół coś ukrywa? Kto ma na koncie poważne kłamstwa, a kto tylko nieco ściemnia? Odpowiedzi ma dostarczyć niebezpieczna gra... Każdy, kto siedzi przy stole, ma podzielić się z przyjaciółmi zawartością swojego telefonu.
Kinowy hit na deskach teatru. „Dobrze się kłamie” to astronomicznie zabawny spektakl o skomplikowanych relacjach międzyludzkich. Kto z przyjaciół ma najwięcej do ukrycia?
Kto spośród przyjaciół coś ukrywa? Kto ma na koncie poważne kłamstwa, a kto tylko nieco ściemnia? Odpowiedzi ma dostarczyć niebezpieczna gra... Każdy, kto siedzi przy stole, ma podzielić się z przyjaciółmi zawartością swojego telefonu.
Robert Redford skradnie wam serca! / Robert Redford will steal your hearts!
PL
Sławny pisarz, Bill Bryson (Robert Redford), ani myśli o spokojnej emeryturze. Na przekór rodzinie i pięknej żonie (Emma Thompson) postanawia wybrać się w podróż życia. Zamierza przebyć na piechotę Szlak Appalachów – liczącą 2200 mil, malowniczą trasę łączącą stany Georgia i Maine. Nie mogąc znaleźć innych towarzyszy, Bryson zabiera na wyprawę dawno niewidzianego przyjaciela Katza (Nick Nolte), notorycznego podrywacza, dla którego ekspedycja jest sposobem na ucieczkę przed wierzycielami. Na szlaku szybko okazuje się, że dla każdego z podróżników słowo „przygoda" ma zgoła odmienne znaczenie. A im dalej w las, tym robi się zabawniej!
ENG
Renowned writer Bill Bryson (Robert Redford) has no intention of settling into a peaceful retirement. Despite his family and beautiful wife (Emma Thompson), he decides to embark on the trip of a lifetime. He plans to hike the Appalachian Trail a 2,200-mile, scenic route connecting the states of Georgia and Maine. Unable to find any other companions, Bryson takes along his estranged friend Katz (Nick Nolte), a notorious flirt who sees the expedition as a way to escape his creditors. On the trail, it quickly becomes clear that the word "adventure" has a completely different meaning for each traveler. And the further they go, the more funny it gets!
Robert Redford skradnie wam serca! / Robert Redford will steal your hearts!
PL
Sławny pisarz, Bill Bryson (Robert Redford), ani myśli o spokojnej emeryturze. Na przekór rodzinie i pięknej żonie (Emma Thompson) postanawia wybrać się w podróż życia. Zamierza przebyć na piechotę Szlak Appalachów – liczącą 2200 mil, malowniczą trasę łączącą stany Georgia i Maine. Nie mogąc znaleźć innych towarzyszy, Bryson zabiera na wyprawę dawno niewidzianego przyjaciela Katza (Nick Nolte), notorycznego podrywacza, dla którego ekspedycja jest sposobem na ucieczkę przed wierzycielami. Na szlaku szybko okazuje się, że dla każdego z podróżników słowo „przygoda" ma zgoła odmienne znaczenie. A im dalej w las, tym robi się zabawniej!
ENG
Renowned writer Bill Bryson (Robert Redford) has no intention of settling into a peaceful retirement. Despite his family and beautiful wife (Emma Thompson), he decides to embark on the trip of a lifetime. He plans to hike the Appalachian Trail a 2,200-mile, scenic route connecting the states of Georgia and Maine. Unable to find any other companions, Bryson takes along his estranged friend Katz (Nick Nolte), a notorious flirt who sees the expedition as a way to escape his creditors. On the trail, it quickly becomes clear that the word "adventure" has a completely different meaning for each traveler. And the further they go, the more funny it gets!
Kinowy hit na deskach teatru. „Dobrze się kłamie” to astronomicznie zabawny spektakl o skomplikowanych relacjach międzyludzkich. Kto z przyjaciół ma najwięcej do ukrycia?
Kto spośród przyjaciół coś ukrywa? Kto ma na koncie poważne kłamstwa, a kto tylko nieco ściemnia? Odpowiedzi ma dostarczyć niebezpieczna gra... Każdy, kto siedzi przy stole, ma podzielić się z przyjaciółmi zawartością swojego telefonu.
Kinowy hit na deskach teatru. „Dobrze się kłamie” to astronomicznie zabawny spektakl o skomplikowanych relacjach międzyludzkich. Kto z przyjaciół ma najwięcej do ukrycia?
Kto spośród przyjaciół coś ukrywa? Kto ma na koncie poważne kłamstwa, a kto tylko nieco ściemnia? Odpowiedzi ma dostarczyć niebezpieczna gra... Każdy, kto siedzi przy stole, ma podzielić się z przyjaciółmi zawartością swojego telefonu.
W trzeciej części komediowego hitu „Teściowie” ponownie spotykamy się z rodziną, która tym razem zjeżdża się do spokojnego ośrodka na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, na którą zapraszają Małgorzatę wraz z przyjaciółką, psychoterapeutką Grażyną. Na spotkaniu pojawia się również były mąż Małgorzaty, Andrzej, który przylatuje specjalnie z Australii – i tym razem nie jest sam. Atmosfera spotkania szybko wymyka się spod kontroli, a dawne konflikty i nowe romanse prowadzą do nieoczekiwanych konsekwencji – tym razem z udziałem lokalnej policji!
„Teściowie 3” to film, który pokaże, że nawet chrzciny mogą zamienić się w pole rodzinnych bitew, a zdrada nie dzieli tak mocno jak… święty sakrament!
W trzeciej części komediowego hitu „Teściowie” ponownie spotykamy się z rodziną, która tym razem zjeżdża się do spokojnego ośrodka na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, na którą zapraszają Małgorzatę wraz z przyjaciółką, psychoterapeutką Grażyną. Na spotkaniu pojawia się również były mąż Małgorzaty, Andrzej, który przylatuje specjalnie z Australii – i tym razem nie jest sam. Atmosfera spotkania szybko wymyka się spod kontroli, a dawne konflikty i nowe romanse prowadzą do nieoczekiwanych konsekwencji – tym razem z udziałem lokalnej policji!
„Teściowie 3” to film, który pokaże, że nawet chrzciny mogą zamienić się w pole rodzinnych bitew, a zdrada nie dzieli tak mocno jak… święty sakrament!
Jedna z najpopularniejszych na świecie komedii autorstwa cenionego i szanowanego Robina Hawdona. „Ślub doskonały” to błyskotliwa historia o dylemacie miłosnym i odwiecznej walce serca z rozumem.
W dniu ślubu przed oczyma bohaterów stają egzystencjalne pytania: małżeństwo z rozsądku i pod społeczną presją? Czy może pełna szczęścia i radości wolność w otulinie prawdziwej miłości? Podczas spektaklu autor przedstawia nam siedem postaci, które przeżywają cały wachlarz emocjonalny. Niektóre historie bawią do łez, a inne dostarczają romantycznego wzruszenia…
Niesamowicie wartka akcja, błyskotliwe dialogi i doskonały humor sprawiają, że „Ślub doskonały” cieszy się nieustającą popularnością. Sztuka prezentowana była na najlepszych światowych scenach, m.in. na Broadwayu.
Jedna z najpopularniejszych na świecie komedii autorstwa cenionego i szanowanego Robina Hawdona. „Ślub doskonały” to błyskotliwa historia o dylemacie miłosnym i odwiecznej walce serca z rozumem.
W dniu ślubu przed oczyma bohaterów stają egzystencjalne pytania: małżeństwo z rozsądku i pod społeczną presją? Czy może pełna szczęścia i radości wolność w otulinie prawdziwej miłości? Podczas spektaklu autor przedstawia nam siedem postaci, które przeżywają cały wachlarz emocjonalny. Niektóre historie bawią do łez, a inne dostarczają romantycznego wzruszenia…
Niesamowicie wartka akcja, błyskotliwe dialogi i doskonały humor sprawiają, że „Ślub doskonały” cieszy się nieustającą popularnością. Sztuka prezentowana była na najlepszych światowych scenach, m.in. na Broadwayu.