...

Wąsik – Jak się (nie)golić przed poznaniem teścia

Wąsik, ach, ten wąsik… Potrafi sporo namieszać! Nie tylko wywoła dodatkowy stres w oczekiwaniu na przyszłego teścia, ale też sprowokuje wiele komicznych sytuacji. A co najważniejsze – pomoże głównemu bohaterowi stać się mężczyzną!

Młody, wyjątkowo nieasertywny, bezrobotny mężczyzna przygotowuje się na pierwszą wizytę przyszłego teścia. Narzeczona i bezrobotny kumpel – lokator oraz nadto gadatliwy sprzątacz nie pomagają w tym trudnym dniu. Napięcie rośnie z każdą chwilą!

Co gorsza – w krytycznym momencie zawodzi maszynka do golenia, pozostawiając na twarzy bohatera wąsik. Nowy zarost nieoczekiwanie prowokuje przezabawne sytuacje. Ale to nie wszystko! Okazuje się, że wąs pozwala chłopakowi wreszcie zmienić się w mężczyznę, choć nie jest to łatwa droga…

Dobrego zakończenia można się spodziewać, a o co chodzi z tym wąsikiem – dowiecie się, oglądając przezabawny spektakl.

Obsada:
Marta Wierzbicka / Milena Staszuk
Rafał Cieszyński / Maurycy Popiel / Bartosz Obuchowicz
Autorzy: Sacha Judaszko i Fabrice Donnio

Reżyseria: Jan Jankowski

Czas trwania: 100 minut (bez przerwy)
Nie ma takich wydarzeń

Gdy do Cleveland ma przyjechać światowej sławy tenor, emocje melomanów sięgają zenitu. Wszyscy z drżeniem serca wyczekują wybitnego artysty. Jednak na chwilę przed uroczystą premierą „Otella”, wszystko zaczyna się komplikować. Powodem tego są… humory i złe samopoczucie głównej gwiazdy wieczoru – Tito Merelli, a co gorsza problemy małżeńskie, które prowadzą do tragedii! Premiera jednak musi odbyć się za wszelką cenę! Zdesperowany Dyrektor Opery – Sanders – nie cofnie się nawet przed najbardziej skandaliczną mistyfikacją. I kiedy pomysł wydaje się idealny i dopracowany, całą tę misternie uknutą intrygę komplikują… kobiety: Diana – Primadonna nimfomanka, Maggie – dziewiczo piękna córka Dyrektora, Julia – egzaltowana Prezes Towarzystwa Miłośników Opery oraz Maria Merelli – temperamentna włoska żona Maestra. Pikanterii dodaje na domiar boy hotelowy – cudzoziemiec łamiący wszelkie konwenanse.

Czy Dyrektor Opery będzie zmuszony odwołać przedstawienie? A może Max – asystent Dyrektora – młody i niespełniony tenor, bohatersko uratuje sytuację i wcieli się w rolę Otella i ku zdziwieniu wszystkich zachwyci publiczność niebiańskim głosem… DAJCIE MI TENORA! to komediowy majstersztyk, wybuchowa mieszanka miłości, zazdrości, biznesu i marzeń o wielkiej karierze. To także opowieść o narodzinach nowej gwiazdy… W spektaklu nie zabraknie zabawnych pomyłek, nagłych zwrotów akcji i uwielbianych przez widzów przebieranek! Tego nie da się opisać, to trzeba zobaczyć!

Uwaga! Publiczności wolno będzie śmiać się basem lub sopranem – oby głośno i serdecznie!

Bestsellerową komedię „Lend Me a Tenor!” napisał uznany autor broadway’owskich hitów – Ken Ludwig. Nowojorska realizacja spektaklu nie schodziła z afisza przez 14 miesięcy, a komedię o kłopotliwym tenorze z sukcesem przeniosło na scenę już ponad 200 teatrów na całym świecie. Sztukę przetłumaczono na szesnaście języków i wystawiono w dwudziestu pięciu krajach

Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki – ale czy na pewno? Bohaterowie tej szalonej komedii robią wszystko, żeby podważyć tę zasadę. A dla urozmaicenia wikłają się też w skomplikowane relacje miłosne.

 

Trójkąt miłosny to banał. W spektaklu wyprodukowanym przez Teatr Komedia relacje romantyczne przybierają kształt skomplikowanych figur przestrzennych. Narzeczona zdradza głównego bohatera z jego najlepszym przyjacielem, który z kolei na chwilę musi zostać żoną kumpla, któremu przyprawia rogi. Zawiłe? Do tego wszystkiego należy dodać niemającą o niczym pojęcia bohaterkę i pojawiającą się bez zapowiedzi matkę zdradzanego. Prawdziwe szaleństwo nadejdzie, gdy na scenę wejdzie wścibski sąsiad i pijany urzędnik skarbowy!

Wszystko dzieje się w zawrotnym tempie, a sami bohaterowie szybko tracą orientację, kto jest kim naprawdę, a kim tylko na niby. Na szczęście jedno nie opuszcza ich nawet na chwilę – doskonałe poczucie humoru.

„Seks, miłość i podatki” to znakomity spektakl w gwiazdorskiej obsadzie. Świetna zabawa gwarantowana!

Obsada:
Marta Wierzbicka
Karolina Nowakowska
Katarzyna Trzcińska
Magdalena Wójcik
Mateusz Banasiuk
Mikołaj Krawczyk
Robert Rozmus
Marcin Troński

Reżyseria: Tomasz Dutkiewicz
Produkcja: Teatr Komedia

„Prywatna klinika” to szalona farsa, w której humor rozwija się aż po ostatnią scenę! Lekka fabuła, wyraziste postaci i fenomenalna obsada zapewniają rozrywkę na najwyższym poziomie.

Akcja skupia się wokół Harriet, rozwódki mieszkającej w eleganckim mieszkaniu w Brighton, która rozwiązuje swoje finansowe problemy dzięki wsparciu dwóch żonatych dżentelmenów i perfekcyjnie zorganizowanego kalendarza.

Pewnego dnia jeden z mężczyzn zostaje unieruchomiony w łóżku przez złamaną nogę, a w progu mieszkania Harriet niespodziewanie pojawia się dawno niewidziana przyjaciółka Anna, wraz z niestroniącym od alkoholu mężem oraz niczego nieświadome, zdradzane małżonki. Z biegiem czasu komedia staje się̨ prawdziwym rollercoasterem emocji pełnych pomylonych tożsamości, zdrad i arcyśmiesznych dialogów!

Sztuka, napisana przez mistrzów gatunku Johna Chapmana i Dave’a Freemana w 1983 roku, nie straciła na aktualności, a jej humor i satyra na damsko-męskie relacje nadal bawią kolejne pokolenia widzów. „Prywatna Klinika” to gwarantowana dawka śmiechu i doskonała rozrywka dla każdego, kto pragnie w teatrze dobrze się bawić.

Obsada:

Alek – Tomasz Oświeciński
Harriet – Katarzyna Kołeczek / Dominika Majewska
Anna – Monika Mazur / Dominika Majewska / Anna Jarosik
Gordon – Rafał Cieszyński / Andrzej Deskur/ Łukasz Płoszajski
Magda – Alżbeta Lenska/ Katarzyna Anzorge
Mildred – Katarzyna Bujakiewicz / Katarzyna Anzorge
Ryszard – Paweł Koślik / Wojciech Solarz

Reżyser – Grzegorz Reszka

Scenariusz – John Chapman & Dave Freeman

Tłumacz – Elżbieta Woźniak

Scenografia i kostiumy – Agnieszka Sasim

 

Fantazje dojrzałej księgowej, które stają się coraz gorętsze z każdym kolejnym łykiem wina. „Klaps!” to „Pięćdziesiąt twarzy Greya” w adaptacji teatru Krystyny Jandy.

B. Janet, księgowa, która na weekend zostaje sama w domu, przy butelce wina zaczyna opisywać swoje fantazje erotyczne. Ich bohaterami są Grey, czyli młody, przystojny i bogaty mężczyzna, oraz Natasha – młodsza wersja E. B. Janet. Im więcej wina wypija księgowa, tym szybciej, goręcej i namiętniej dzieje się na scenie.

Wbrew oryginałowi „Klaps!” nie jest harlequinem – to raczej znakomita zabawa konwencją i nieustanne puszczanie oka do widza. A wszystko to okraszone świetnymi piosenkami, m.in. z filmu „Kabaret” czy z repertuaru… Enrique Iglesiasa.

Spektakl wyreżyserował mieszkający w Polsce Kanadyjczyk John Weisgerber dla Teatru Polonia, założonego przez Krystynę Jandę. Cichym bohaterem sukcesu tej inscenizacji jest tłumacz. To Bartosz Wierzbięta – człowiek, który brawurowo przełożył na język polski dialogi do takich hitów jak „Shrek” czy „Madagaskar”.

 

Obsada:

  • Magdalena Lamparska
  • Marta Walesiak
  • Mateusz Damięcki

 

Reżyseria: John Weisgerber

Spektakl Teatru Polonia

Czas trwania: 140 minut z przerwą

Spektakl dla widzów od 18. roku życia

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors